2014. június 9., hétfő

2.Fejezet

*Viktória szemszöge*

Sok mindent vettünk. Anyu még egy saját kocsit is vet.  Így bepakoltunk oda. ÉN mondtam hogy még szét nézek így megbeszéltünk egy idő pontot hogy itt találkozunk 1 óra múlva.  Elkezdtem előre menni, hirtelen meg láttam Niall-t egyedül. Így oda mentem, szemeit eltakarva kérdeztem " Na ki vagyok?"
-Hm.. Had találgassak... Csak nem.... Viktória -ezzel a lendülettel hátra fordult és felkapott a magasba.
-Jójó, engedj le -nevettem, bár kicsit féltem. A kérésemre letett. -Hogy hogy itt vagy? Azt hittem mindig be vagytok zárkózva.
-Tudod fiatalok vagyunk és mi is szórakozhatunk, nem? -kérdezte
-De, csak furcsa itt látni . Bár ,ég csak tegnap találkoztunk és hát akkor is a liftbe az után az erkélyen -mondtam az utolsót kicsit szomorúan- és ma meg az ajtónk előtt most meg itt. Furcsa, de örülök hogy ismerős arccal találkozok -mondtam. Erre csak ki nevetett
-Tudok Viki, itt minden furcsa. Bár majd magadtól is rá jössz. Tudod itt titkok és hazugságok vannak. sose bízz senkiben, ez az első szabály ha ide jössz, sose tudhatod ki szúr hátba. Úgy hogy vigyázz.
-Akkor ez azt jelenti hogy veled sem kéne barátkoznom, nem de? Te is hazudsz és titkokat rejtesz?  -kérdeztem mire észbe kaptam az arcunk pár centire volt.
-Itt mindenki titkolózik, még én is és hidd el te is fogsz még. De lehet tényleg jobban tesszük ha nem barátkozunk. -mondta, én fogtam magam hátat fordítottam neki és elkezdtem sétálni el tőle. Ha ennyire nem akarja hogy  barátkozzunk nem is értem hogy minek vette fel a leveleinket és beszélt utána hozzám. Nem értem őt, de jobb ha tényleg távol leszek tőle.  Hirtelen meg éreztem egy erős kart a kezemen és mikor sikítani akartam egy nagy tenyér fogta be a számat, és a sikátor felé kezdet elhúzni. Meg láttam Niall-t , és a szívem gyorsabban kezdet el verni. Mind két csuklómat a fejem fölé emelte és gyengéden tartotta a falnak egy kézzel.
-Ha le veszem a kezemet a szádról nem sikítasz, oké? -kérdi erre csak bólintani tudok. Lassan levette kezeit a számról .
-Mit akarsz? Nem meg mondtad hogy nem kéne barátkoznunk.
-Tudom de.... Képtelen vagyok távol maradni tőled, még hogyha nagy baj lesz is belőle. - és ezzel a mondatával fejét a vállamra hajtotta és hallgattam ahogyan lélegzik. Elég gyors és nehézkes.
-Nem értelek, egyik pillanatban még jobb ha elkerüljük egymást a másikban meg itt vagyunk.
-Hidd el ha tehetném megmagyaráznám.
-Miért nem teszed akkor mi gátol ebben? - kérdeztem
-Nem tehetem, meg szegném az ígéretemet és meg is utálnál
-Sose tudhatod. -és erre a szavamra meg csörrent a telefonom. Niall lassan eltávolodott tőlem , én fel vettem- Szia anyu ..... Igen mindjárt ott leszek... Nem nem vettem semmit..... Csak találkoztam az egyik ismerősömmel és vele beszéltem.... Fiú.... anya ne gondolj rosszat.... Oké szia.
-Hűha ... Ne kísérjelek el? -kérdezte
-De az jó lenne.

**

Az ágyamon fekszek, unatkozok. Kipakoltam meg vacsoráztam lezuhanyoztam felöltöztem, de annyira unatkozok és még csak fél kilenc van. Így telefonról fel mentem FB-ra. És vagy 54 értesítés 5 üzenet és 5-en ismerősnek jelöltek. Először az 5 embert nézem meg, és mikor megnéztem a szemem ki kerekedett. Niall J. Horan, Harold E. Styles, Liam J. Payne, Zayn J. Malik, Louis W. Tomlinson. Mindegyiket vissza igazoltam. Utána az 5 üzenetemet néztem meg.

Niall J. Horan


Szia Viktória! sajnálom hogy olyan bunkó voltam. A fiúkkal be jelöltünk, ha nem baj. Remélem meg bocsáltasz.


és ezt tegnap este történt. A többi 4 a barátaimtól jött. Megnéztem az értesítéseimet. És meg nyitottam azt amit tegnap raktam bejegyzést hogy elolvassam a hozzá szólásokat 167 like jött rá és 35 hozzá szólás és 4 megosztás. Sose értettem hogy az ilyeneket miért osztják meg. Csináltam egy új profil képet mert a régit unom már. Vissza göndörödött a hajam és ki mentem a telommal hogy anyu csináljon rólam egy új képet de előtte azért vettem fel valami ruhát nem akartam pizsibe  lenni a képen . A régi profil képemre 268 like volt.
Régi
Új





















Nos mivel fel raktam a képemet már mentem is le fb-ról. 21:31 volt mikor ki kapcsoltam és lefeküdtem aludni.

*Niall szemszöge*

 Muszáj most látnom őt. De túl kockázatos, veszélybe sodornám a barátaimat. De annyira látni akarom érezni őt és meg kóstolni, nem ezt nem tehetem. Nem vagyok szörnyeteg, igaz? Mindegy muszáj aludnom még a végén hülyeséget csinálok..

**

 Reggel mikor felkeltem lezuhanyoztam felöltöztem megreggeliztem fogat mostam és már mentem is. Nem érdekelt mir szólnak a többiek. Mentem és bekopogtam az ajtón. Viktória nyitotta ki.
-Szia Niall -mondta mosolyogva mikor meg látott.
-Szia Tori, bocsi ha zavarok.
-Ugyan dehogy zavarsz, örülök hogy látlak, nem jössz be? -és ezzel félre állt az ajtóban ÉN csak bólogattam és egy "köszi" -t motyogtam - és hogy hogy át jöttél? -kérdezi még mindig mosolyogva. Annyira ártatlan, nem akarom megbántani.
-Csak gondoltam át jövők meg nézni, hogy jól  vagy e -mondtam és halványan elmosolyodtam .
-Hát látod -nevetett amitől nekem is nevetni kellet. Nagyon rég nem nevettem tiszta szívemből csak néha Louis és Harry baromságain.
-Látom és örülök hogy ilyen jó kedvű vagy. Tényleg Tori hány éves is vagy?
-Tori??  18 és te?
-Most hívtalak másodjára így de csak most veszed észre? 20
-Rendben Ni ha te így akkor én is .- mondta majd hozott magának egy kis pohár vizet- Kérsz valamit inni? Enni? -kérdezte, ha tudná hogy mennyire kívánom.
-Nem köszi. Nem rég ettem ittam. Anyukád?
-Dolgozik, mint mindig -mondja kicsit csalódottan
-Oh... Gyakran szoktál egyedül lenni?
-Igen, anyu sokat dolgozik. 

2 megjegyzés:

  1. Juuujjj, ez nagyon jó lett! :) Remélem hamarosan összejönnek! :) :D Kérlek siess a köviveel! :) :* ♥ Pusziii :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Majd meglátod hogy lesz ;) Hamarosan jön a kövi :) Puszi ♥ :))

    VálaszTörlés