2014. június 10., kedd

3. Fejezet

*Viktória szemszöge*

 -Igen, anyu sokat dolgozik. -mondtam
-Értem, testvéred nincs?
-Nincs, vagy nem tudok róla.
-Apukád? Ha kérdezhetem. -mondta
-Meghalt. Nem szeretnék róla beszélni, és a te szüleid?
-Értem, részvétem. Ők otthon vannak és várják hogy haza menjek. De ez sosem fog megtörténni.
-Miért nem?- kérdeztem
-Nem tudom pontosan, és nem is tudom igazán megmagyarázni. -mondta, nem igazán volt elég ez a válasz.
-Akkor próbáld meg hát ha megértem.
-Tudod........ Hát.... Nos....  Ez nem fog menni.-mondta feladva.
-Szólj ha majd el tudod magyarázni. -mondtam és ő csak mosolygott.

**

Másnap reggel anyu meg kért míg dolgozik főzzek valamit. Kivettem egy kis darált húst, és elkezdtem csinálni a spagettit. A tészta kész épp a húst csináltam mikor valaki kopogott.
-Gyere be! -kiabáltam, kinyílt az ajtó majd becsukódott.
-ÉS ha egy rabló vagy egy gyilkos lennék? -kérdezte egy igen ismerős hang, csak elmosolyodtam.
-Nos ha az lennél nem kopogtál volna. -mondtam nevetve.
-Ez is igaz.-mosolygott majd oda jött és hátulról megölelt. -mit főzöl?
-Magamnak kaját. Mivel anyu nem jön ma haza. És spagettit
-Az jó mert már nagyon éhes vagyok- nevetve és majd egy kicsit bele ütöttem a vállába hátulról. Majd meg csörrent a telefonom, a csengő hangomra egyből oda kapta a fejét Niall.  Wherever You Will Go volt. A kedvenc számom. Majd kibújtam az öleléséből és gyors fel vettem.  Csenge volt. A legjobb barátnőm, már ovi óta.
-Jaj szia Csengusz....... Jól köszi, ti?......... Jó az idő épp főzök........ igen én főzök..... Jól van na......... Bocsi majd később vissza hívlak. Egy barátom van itt....... Na csáó- ezzel le is tettem majd vissza fordultam Niall-hoz. Oda mentem majd tovább főztem és beszéltünk míg kész nem lettem. Össze öntöttem a kettőt és össze kavartam. Majd elő vettem két tányért és két villát majd megterítettem.
-Nem gondoltam annyira komolyan, talán egy kicsit- mondta én meg mosolyogtam rajta.
-Akkor nem kapsz -mondtam ő meg megállított.
-Csak vicceltem-mondta mosolyogva amin elnevettem magam. Mikor megettük a spagettit Niall segített elmosogatni. Majd leültünk a kanapéra és csak beszéltünk és beszéltünk.
-El jössz sétálni az egyik parkba? -kérdezte.
-Melyikbe? -kérdeztem mosolyogva
-Hm..Central Park ? -kérdezi. Mire elgondolkodok egy kicsit.
-Hm rendben..
-Kocsival vagy taxi-val mennyünk? -kérdezte -mert elszeretnélek még vinni vacsorázni. De ha gondolod akkor először haza jöhetünk és utána mehetünk- mondta
-Akkor először kocsival majd haza jövünk elkészülünk és majd taxi-val megyünk. -mondtam mosolyogva.
-Momofuku Noodle Bar étterem jó lesz? -kérdezi én meg bólogatok. Hallottam már a helyről de még nem voltam ott.
-Na mehetünk? -kérdezi mikor felállt és kezét nyújtotta hogy felsegítsen. ÉN természetesen elfogadtam és egy nagy lendülettel fel húzott. Nagyon közel kerültem hozzá, testileg. Kezei derekamon kezeim mellkasán. Felnézek rá fel a gyönyörű kék szemeibe ő meg az én barna szemembe. Majd pár percen belül elengedtük egymást. És mind a ketten zavarunkban elnéztünk és egymás mellet sétálva sétáltunk ki a lakásomból és zártam be az ajtót. Néma csöndbe le mentünk a kocsiba és a néma csönd ami már kínos volt, Ni megtörte.
-Eddig hogy tetszik New York?
-Rajtad kívül nem igazán ismerek itt senkit. De nagyon jó eddig -mondtam a szemébe nézve.


Sajnálom hogy ilyen rövidre sikerült. És köszönöm hogy van 1 feliratkozom, nagyon sokat jelent nekem és hogy már ilyen 163-man jártatok a blogon és olvassátok. Mivel jön a nyári szünet ezért szerintem gyorsabban hozom a részeket. Puszi CsenguszVictoria Mosby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése