2014. július 5., szombat

5.Fejezet

Sziasztok. Bocsi hogy az elején el kezdek már írogatni, csak annyit szeretnék még el nem felejtem hogy most nyár van. És lehet hogy most tudom 2-3 naponta hozni a fejezeteket :33 Köszönöm az 5 követést és a 3 feliratkozott. Csak miattatok hozom ilyen gyorsan majd a részeket <3 És köszönöm a megjegyzéseket is :)) Köszönöm a figyelmet jó olvasást a részhez puszi Victoria Mosbie <3

"Sose nyiss ajtót, csak ha megnézted, ki az! Sose feltételezd, hogy tudod, ki áll a másik oldalon!"

 *Viktória szemszöge*

-Ő az apukád? -kérdezte halkan.
-Igen, csodálatos ember volt. De ne beszéljünk róla rendben?
-Rendben. -mondta majd rá feküdt az ágyamra. Én leültem és néztem ahogy szőke tincsei össze vissza állnak. Elég feltűnően néztem mivel megszólalt.
-Ennyire csodálatos vagyok, hogy nem tudod le venni rólam a tekintetedet? -kérdezte játékosan és elmosolyodott. Én zavaromban csak elfordultam. -nem kell zavarban lenned.
-melletted ki nincs zavarba. Már mint nézz már magadra... -mikor rá jöttem mit mondtam a szám elé tettem a kezem. Erre ő csak elröhögte magát, amitől és még jobban zavarba jöttem. A nap többi részében csak feküdtünk az ágyon Niall függőlegesen elterülve, és vízszintesen és a hasán feküdtem, a lábam lelógott, és úgy beszéltünk. A hasamon pihentettem a kezem. Niall hirtelen kezemre tette a kezét és ujjainkat össze kulcsolta amitől szívem egyre gyorsabban vert. Remélem nem hallja meg. Olyan nyugodt és békés minden. Kint is csend van. Na jó nem hazudok nincs kit annyira nagy csend de sokkal csendesebb mint máskor. Majd a telefonom jelzet hogy készül lemerülni. Így gyorsan felálltam és feltettem a töltőre, majd letettem az éjjeli szekrényre. Niall szórósan mögöttem amit éreztem, hiszen a mellkasa a hátamhoz ér. Kezeit derekam köré fonta, állát a fejemen támasztotta meg. És suttogott egy szót melytől szívem gyorsabban vert.
-Szeretlek -suttogta s ez a szó olyan sokat jelentett nekem. Nagyon sokat. -Érzem, hogy te is így érzel irántam. Ahogy zavarba jössz. Ahogy... A szíved dobog most és mikor veled vagyok. -mondta, és ez mind-mind igaz volt. És most hogy ezt így nyíltan ki mondta, még gyorsabban kezdet el verni a szívem.
-Most hazudsz, vagy álmodok vagy....
-Igazat mondok Tori. -megfordultam kijelentésén így szemben álltam vele vagy is majd nem ha nem lenen kb egy fejjel vagy másfél fejjel magasabb mint én, így felnéztem rá. -Nem érzed? Szeretlek, nagyon szeretlek. Ezért jöttem folyton át. Ezért beszéltem veled annyit. Annyira de annyira hiányzol ha nem vagy velem, egész nap ott vagy a fejembe, semmi másra nem tudok gondolni mint rád. -mondta és közelebb hajolt hozzám. -Annyira szeretnélek megcsókolni. Szabad? -kérdezi, én meg csak bólintottam. Majd még közelebb hajolt és ajkait ajkaimra helyezte. Olyan finoman csókolt, annyira puha ajkai vannak. Majd lassan eltávolodtunk egymástól.
-Tudom hogy elég korai.... De nem lennél a.... a.... a barátnőm -kérdezte lassan, akadozva és dadogva is. Mintha félne a választó.
-Szívesen lennék -mondom mosolyogva, majd a szemembe nézet és látszót a boldogság a szemén. Majd fel kapott és körbe-körbe forgott velem. És kiabálja hogy "annyira boldog vagyok" én meg csak mosolyogtam.

**

Anyu írt hogy csak reggel jön haza, és este meg majd megy vissza. Ami azt jelenti hogy holnap reggel csöndben kell lenni mert anyu aludni akar. 19:25 van épp vacsorát főzünk. Olyan este nyolc fele lett kész és ettük meg. Utána sokat beszéltünk végül én megfürödtem és rá vettem Niall-t hogy addig maradjon míg el nem alszok. Lefeküdtünk az ágyra és úgy beszéltünk tovább. Annyira álmos voltam már, de nem akartam hogy el menjen.
-Nyugodtan aludhatsz. Holnap úgy is látjuk egymást.
-De még nem vagyok álmos. -hazudtam
-Csak nézz magadra, a szemeid vörösek a fáradságtól. Itt fogsz el aludni.
-Nem-ellenkeztem. De fölöslegesen hisz igaza volt
-Na aludj. Jó éjt és  szép álmokat -mondja majd egy puszit nyom a homlokomra. Csak arra emlékszem hogy lehunyom a szememet és lassan mélyen álomba merülők.

**

Reggel olyan 10 körül keltem, alig emlékszek valamit a tegnap estéről. Tegnap. Mikor meg kért hogy legyek a barátnője, mikor itt volt mellettem addig amíg el nem alszok, vagy mind ez csak egy álom. "Tudom hogy elég korai.... De nem lennél a.... a.... a barátnőm" vízhangzót a fejemben. Ahogy dadogva, félve mondta ki, többet jelentet nekem mindennél. Majd lassan ki keltem az ágyból és be mentem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam megszárítkoztam és a szobámba gyorsan felöltöztem. Megcsináltam a hajamat, ami annyiból állt hogy fel kötöttem lófarokba. Ki mentem a konyhába és úgy döntöttem csinálok valami kaját anyunak estére, mivel nekem egy csomó maradék van a hűtőben. Kopogást halottam. Reménykedtem hogy Niall az. De mikor a ajtóhoz értem, elfogott valami furcsa érzés, hogy ne nyissam ki. Ezért ki nézte a kukucskálón és mikor meg láttam ki az a vér megfagyott bennem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése